Anmälan om tillgång till Stak- och Cykelstudion

NY VERSION AV ANMÄLNING FINNS!
Länk till info om studion
Länk till nytt anmälningsformulär

Vi är så glada att äntligen kunna bjuda in våra medlemmar i vår stak- och cykelstudio!

Nedan, samt i detta länkade dokument, kan du läsa om hur du som aktiv medlem kan få tillgång till att använda gymmet. Se här om hur man blir aktiv medlem

Hur får jag tillgång till gymmet?

Vår Studio kommer innebära nya möjligheter till ytterligare träningsaktivitet på vår anläggning. Studion är skapad tack vare Ungdomsstyrelsens önskemål och kommer bli ett frekvent inslag i vårt träningsutbud på våra gemensamma träningar. När det gäller egen träning så är du som medlem välkommen att träna så mycket du vill i vår Studio mot en viss motprestation. Det kommer finnas ett digitalt lås på dörren som du kommer kunna få access till via en app, Salto KS som du laddar ner till din telefon.

För att få fri tillgång till gymmet så förväntas en motprestation av dig varje år:

1)  Du har betalat medlemsavgift inkl aktivitetsavgift
2)  Du anmäler dig och ställer upp på minst 3 aktivitetsdagar på Knektås, antingen på arbetsdagar alternativt som funktionär på något av våra event eller vid skiduthyrning/servering i stugan. Anmälan tas upp varje år.

Vi vill utveckla mer verksamhet i vår förening och då behöver vi allas hjälp här. När du anmält dig kommer du inom några dagar få ett inbjudningsmail från Salto, med hjälp av vägledningen där kan du upprätta ditt konto med en digital nyckel i Salto KS appen.

Studion kommer ha följande utrustning:

2 Concept Stakmaskiner
2 Concept Bike Erg med Swift
1 Concept rodd maskin
1 Smithmaskin (ledad skivstång)
1 dragmaskin
1 rigg med dips, skivstångshållare, chins, TRX band m m
Det kommer finnas Pilatesbollar, kettlebells, gummiband, medicinbollar m m i lokalerna också.

Regler för Studion är följande:

1) För att få tillgång till studion med egen nyckel skall man ha fyllt 14år
2) Föräldrar ansvarar för sina underåriga barn vid egen träning i studion
3) Utrymningsdörren i studion är larmad och får endast användas vid nödsituation/utrymning.
4) Man stänger alltid dörren till gymmet efter sig.
5) Man tränar på egen risk i studion
6) Man ansvarar för att ställa tillbaka all utrustning på respektive plats.
7) Man torkar av utrustning efter sig.
8) Inga obehöriga får släppas in i studion.
9) Studion är öppen från 06-22 varje dag och lokalen är larmad mellan 22.10-05.55.
10) Endast rena inomhusskor är tillåtna i studion

OBS! När man anmäler sig så registreras man tillsammans med sina personuppgifter i Salto KS systemet och där skapar vi unika användarkonton. Genom systemet kan vi följa vilka som går in i studion. Men om vi upptäcker misskötsel så har vi rätt att utan förvarning stänga av medlemmars access till gymmet. Om man inte fullbordar sina uppdrag man själv anmält sig till eller inte betalat medlemsavgift så äger vi också rätt att stänga av medlems access till gymmet.

Det är en fantastisk möjlighet vi skapat tillsammans med vår Studio. Så låt oss ta väl vara på den tillsammans och se till att den kommer till användning för så många som möjligt.

Dina personuppgifter i nedan formulär är för kontroll mot medlemsregister, för upplägg av mail i låssystemet samt namnlistor för aktiviteterna. Därefter slänger vi dessa uppgifter.

>>Nedan anmälningsformulär är stängt. Nytt finns här. <<

Anmälan om tillgång till Stak- och Cykelstudio 2023