GIF stugan

Vi har en klubbstuga med omklädning och dusch som är öppen fram till 22:00 genom dörrarna på baksidan av stugan. Ingång för damer är på samma sida som padelbanorna och för herrar vid läktaren. Storstugan med kök är öppen i samband med evenemang och aktiviteter. Vid våra evenemang och vissa helger under skidsäsong finns det servering i stugan. Information om serveringen är öppen finns i informationsflödet på vår Facebooksida. Vi har även en stak- och cykelstudio i stugan och det krävs en elektronisk nyckel för att komma in.

Uthyrning av klubbstugan

Det finns möjlighet att hyra vår klubbstuga. Man hyr då storstugan samt tillhörande kök. Köket är nyrenoverat under vintern 2023 och innehåller kyl-, frysmöjligheter, husgeråd och både vanlig diskmaskin samt snabbdiskmaskin. I anslutning till storstugan finns tre toaletter varav en är handikappanpassad. Det finns 60 sittplatser och man får vistas max 150 i lokalen. Det går utmärkt att hyra stugan för läger och det finns ca 20 madrasser och tältsängar man kan låna då. Det finns möjlighet till bredband med bra uppkoppling.

Priser uthyrning

3000 kr per dygn på helgen (normalt kl. 11 till 11). Då ansvarar man för städning själv eller väljer att köpa till det för 2000 kr. Vill man t.ex. ha konferens i stugan under veckodagar så är priserna 2500 kr för halvdag och 3500 kr för heldag (städ behövs inte för dagshyra, men vi vill att ni då ställer in disk i diskmaskin och torkar ev. använda bänkar och bord). Vid läger flera dagar får ni gärna höra av er för att få prisförslag.

Som medlem i Borås GIF har du 25% rabatt på hyrpriserna.

Padel och studio ingår inte i hyran, men man har självklart tillgång till hela utomhusarenan. Padel bokas via Matchi.se, konferensgrupp kan få tillgång till studion för 800 kr under sin hyrtid.

Om du är intresserad av att hyra stugan kontaktar oss via .

Borås GIF Knektås • Knektåsvägen 37 • 50649 Borås • Telefon: 0768 271010 • E-post: