Linedance
Dansa själv tillsammans med andra, passar alla åldrar.
Arenan
Föregående bild
Nästa bild

GEMENSKAP, GLÄDJE OCH MOTION

Välkommmen till Borås GIF - Sjöbo

På Borås GIF finns något för hela familjen! Vi arbetar hela tiden för att utveckla våra anläggningar, våra träningar och därmed den totala upplevelsen. Oavsett familjekonstellation, ålder eller tidigare erfarenhet finns något för dig. Den viktigaste byggstenen i vårt arbete ligger nära oss. Det handlar om medlemmar och samarbetspartners till Borås GIF, vad vi står för och vad vi vill. Med gemensamma krafter är vi övertygade om att vi tillsammans kan uppnå vår vision om att vara ”Borås mest uppskattade idrottsförening”. Vår ambition är att erbjuda en ännu bredare verksamhet under de kommande åren.

NYHETER BORÅS GIF - SJÖBO

Anmälan Borås GIF Garbage Run

Vi städar området tillsammans med fysisk aktivitet. Du väljer själv om du vill promenera eller springa. 1:a Maj Start: Sjöbo Torg – 10.00Mål: Sjöbo Arena

Fyll i nedan uppgifter om du vill få ett mail varje gång vi gör ett inlägg i denna kategori.

KALENDER FÖR ALLA IDROTTER

Borås GIF Sjöbo Arena • Barnhemsgatan 71 • 50648 Borås • Telefon: 0768 271010 • E-post: