Föräldramöte MTB 211004

Vi hade en fantastisk avslutning på årets MTB säsong igår. Tack till alla som varit med och skapat en fantastisk MTB säsong på vår fina arena.
Under träningen igår hade vi också ett föräldramöte där vi presenterade föreningens fortsatta arbete och de träningar/aktiviteter vi fortsätter med under hösten och vintern. Om ni missade mötet igår så har ni presentationen från mötet här; Föräldra möte 211004
Vi pratade också om vår värdegrund och hur vi med gemensamma krafter kan utveckla vår förening vidare genom gemensamma arbetsdagar, arrangemang under 2022 samt behov av fler krafter som bl a kan bemanna vår stuga och fikaservering under vintern. Vi har delat upp ansvaret för stugbemanningen mellan gröna, blåa och lila gruppen inför vintern. Susanne är den som håller i stugbemanningen och lägg gärna ett mail till henne på och meddela vilken av helgen som passar bäst för dig att hjälpa till. Det handlar om minst ett pass på 2 h/förälder som är vår förväntan på er medverkan här. Sedan kan man redan nu boka in våra 2 stora cykelarrangemang under 2022 där vi också kommer behöva er medverkan för att skapa härliga cykelfester under 2022 tillsammans. Tillsammans bygger vi en ännu starkare förening!