Skidkläderbeställning vinter 21-22

Nu är det dags att uppdatera vintergarderoben med nya kläder inför skidsäsongen. Vi jobbar tillsammans med våra partners, Craft och XCC och vi fortsätter med samma kollektion vi hade ifjol. Gå in på länken: Skidkläderbeställning 2021 och lägg in dina uppgifter samt de plagg du önskar beställa i respektive storlek. Det går bara att köpa ett plagg per artikelnr i resp beställning så behöver du flera plagg av samma modell så får du lägga 2 separata ordrar här. Deadline för beställning är på onsdag nästa vecka, den 13 oktober så lägg din beställning redan idag. Vi hoppas då att vi kan ha plaggen levererade innan jul. Det är ju specialtillverkade plagg i vår GIF design varför det här är enda chansen till att beställa plaggen här. Behöver man prova storlek så kan man antingen kolla med klubbkompisar som har plagg hemma alternativt prova Craft plagg hos XCC, storlekarna stämmer väl överens med övriga Craft plagg.

(Ett förtydligande, klubbens totala beställning av ett plagg/art nr måste vara minst 10 st för att den skall gå i produktion)