Värmande vintermössa och buff med klubbemblem

Ge kylan ett kallt svar med vår exklusiva vintermössa och buff med klubbemblem! ❄️
Årets julklapp till hela familjen!

Vår vintermössa är inte bara en accessoar, den är ett statement – ett uttryck för din passion för vinter och klubben du älskar! Designad för att hålla värmen när kylan biter som mest, är denna mössa det ultimata tillskottet till din vintergarderob. Mössan passar utmärkt före och efter träning samt för alla supportrar som står bredvid och hejar på! Mössan är grovstickad och finns i en storlek för vuxen. Pris för mössan är 249 kr.

För den kompletta upplevelsen erbjuder vi även en buff/bandana med klubbmärkning. Använd den som en multifunktionell accessoar för att skydda halsen, ansiktet eller som en snygg huvudbonad. Passar perfekt både under träning och på långpromenaden! Pris för buff är 99 kr.

Lägg din beställning i nedan formulär för leverans innan jul.
Betalning via swish nr 123 216 72 78 direkt vid beställning. Ange klubbmössa/buff i meddelandet på swish.

Vi meddelar när mössor och buffar finns klara för avhämtning på Knektås. Det kommer bli fler chanser att beställa senare under vintern.

Beställning Borås GIF Mössa/buff