Vinterkläder – Beställs senast 22 oktober!

Som vi berättade i senaste nyhetsbrevet förra veckan är det dags att beställa vinterkläder. Det här är enda chansen på hela vintern att beställa skidkläder då dessa specialproduceras till oss med vår alldeles egna GIF design. Det är ca 10 veckors leveranstid för kläderna varför vi räknar med att ha dem hemma inför vår egna Skidfestival i mitten av Januari. Beställning och betalning görs via Intersport Club på intersport.se. Du måste vara medlem i Intersport Club och inloggad på deras hemsida. Länken ovan går direkt till våra kläder men du kan även gå in under Club fliken söka fram Borås GIF Skidor och då finns hela vår kollektion där. Betalning görs direkt på hemsidan och man får sedan mail/sms från Intersport när kläderna är klara för avhämtning. Det är överdragsjackor, byxor, tävlingsdräkt, mössa och pannband som har vår egna design som ni ser på bilden ovan till vänster och har den här längre leveranstiden. På de priser som finns på hemsidan på dessa skidplagg kommer vi sedan få ytterligare ca 10% rabatt som krediteras när kläderna hämtas. (tyvärr en bugg i deras ehandelssystem). In och beställ era kläder nu och absolut senast den 22 Oktober då vi summerar ordern och skickar iväg vår beställning.

Övriga kläder på sidan finns som vanligt tillgängliga året om och har en leveranstid på 1-2 veckor.

Länk till vår kollektion (gula priser minus de 10% ni får vid avhämtning gäller):

OBS! Missa inte att vinterkläderna bara finns bara uppe på siten till den 22 oktober!
Gula priser kräver att man loggar in som medlem på Intersport.