Dags att beställa cykelkläder, senast 12 februari – enda chansen 2023!

Nu är det dags för årets beställning av cykelkläder! Vi har specialsydda kläder i Borås GIFs färger så beställning kan bara ske en gång per år.
Vi behöver din beställning senast 12 februari! Detta för att hinna få kläderna på vårkanten.

Utprovning av storlekar kan göras söndag 5 februari kl. 13-15 i klubbstugan på Sjöbo och tisdag 7 februari kl. 18:30-19:30 i klubbstugan på Knektås.
OBS! Olika platser för utprovning!

Det finns fyra plagg att välja mellan. Cykelbyxa och cykeltröja finns för både barn och vuxna medan cykelväst och cykeljacka bara finns i vuxenstorlekar.

När man bestämt vilka plagg man ska beställa gör man det genom att klicka i önskad artikel och storlek i nedan formulär. Priserna ser du i översiktsbilden nedan. Beställning är bindande och betalning sker vid upphämtning av kläderna. Vi meddelar när kläderna är klara för upphämtning. Vid för få beställningar av en artikel kan vi inte garantera tillgång då detta är specialproduktion.

Utöver de specialsydda cykelkläderna finns fina Borås GIF t-shirts, shorts, tights etc att beställa via Intersport året om. Gå bara in på https://team.intersport.se/boras-gif-skidor och beställ där!

Om du behöver beställa mer av en artikel i samma storlek ber vi dig skicka in ett formulär till. Tack!

-Formulär för beställning stängt-

Översikt och priser: