Veckans träningsmeny v 43

En lång rad av fina GIF-Stjärnor🤩. I änden av bilden två av alla fantastiska ledare som tar hand om våra ungdomar på varje träning💙. Det finns uppgifter för alla i en idrottsförening så har du möjlighet att hjälpa till så hör av dig till oss så hittar vi uppgifter för just dig i vår fina föreningsgemenskap, administrativa uppgifter, tränaruppgifter, hjälpledare, reparationer på anläggningen, allmän stöttepelare… det finns alltid uppgifter att utföra🤩.

Vi har en spännande vecka framför oss där arbetet med vår Stak/cykelstudio påbörjas på allvar, parallellt med att vår nya pumptrack växer fram på arenan. Vi har såklart en alldeles ny, färsk och välkomponerad träningsmeny inför veckan också:
Mån 18.00-19.15 Vinterträning MTB, Röd och Svart grupp. Bredareds Elljusspår
Tis 18.00-19.00 Funkisträning, Skidgång och styrka.
Tis 18.00-19.00 GIF stjärnorna✨ Rörelseglädje, lek, stafetter, balans och utmaningar för alla med spring i benen 🏃🏻‍♀️💨🤸🏻‍♂️mellan 5-8 år. Alla är välkomna att vara med!
Tis 18.00-19.15 Barmarksträning Blå, Röd & Svart grupp Skidgång/spänst/styrka Tema: Spänst/snabbhet
Tis 19.15 Körvakväll 🌭😋
Tis 19.30 Tränarmöte skidtränare
Tor 17.00-18.00 MTB styrka Sjöbo hallen för Lila, röd och svart grupp. Inomhus pass för lila, röd och svart grupp.
Tor 18.00-19.30 Rullskidor Skate Blå och Röd, Klassisk stil för Svart grupp. Tema: Övergång växlar/Impulser. Vi kör också en introgrupp på torsdag för er som inte åkt så mkt rullskidor där vi tränar på balans och teknik. Alla kan vara med och åka rullskidor! Utrustning finns att hyra i GIF stugan.
Sön 17.00-18.00 Söndagsfysen. Bygg bålstyrka, stabilitet och kroppskontroll! Det perfekta passet för alla idrottare i alla åldrar! Cirkelträning utomhus med Carin.
Hoppas vi ses under veckan!