Föräldramöte och Funktionärsmöte

Tack alla MTB föräldrar och alla funktionärer inför Västgötaloppet MTB som kom på våra 2 olika möten i GIF Stugan ikväll. Som föräldrar är ni superviktiga delar för att vår förening skall fortsätta växa – ni och era barn utgör grunden för det.

Alla funktionärer möjliggör att vi skapar fina arrangemang tillsammans. Inte nog med att vi har roliga dagar tillsammans i gemensamt arbete, vi skapar också fina cykelupplevelser för alla våra deltagare. Dessutom utgör våra arrangemang centrala delar i vår förenings ekonomi så därigenom bidrar ni  med er insats också till vår fortsatta utveckling.

Missade man av någon anledning våra resp möten ikväll finns de olika presentationerna här:

Föräldramöte 220425
220425 Funktionärsmöte VGLMTB 2021