Köp Spårkort i vår nya webshop!

Nu har både våra Snöhjältar och Kung Bore sett till att Borås GIF Skidarena har en vacker vinterskrud! Det är nu dags att förbereda sig för vintersäsongen! Vi erbjuder nu ett förmånligt Spårkort, det s.k Kombikortet som ger tillgång till alla tre konstsnöanläggningar i Borås (Borås Skidstadion, Hestra IF och Borås GIF Skidarena). Fram till den 31 december har vi ett lägre pris på Kombikortet. Spårkortet kan köpas via vår nya webshop som vi lanserar idag! Du beställer enkelt ditt Spårkort och betalar via Swish eller Bankgiro. Vi levererar sedan kortet på posten till dig.
Som aktiv medlem (se här hur du blir aktiv medlem) åker du gratis på vår egen arena på Knektås men för icke aktiva medlemmar har vi ett Spårkort för bara vår arena i webshoppen också.

Vi ses i skidspåret!