Träningsnummerlappar

Det var härligt att kunna dela ut nummerlappar till våra aktiva i Skidgrupperna i tisdags. Vi har ju nu gjort en första beställning av nummerlappar utifrån närvaro under sept-oktober. De som hade varit med på 4 träningar eller mer (och betalt sin medlemsavgift) har nu i första omgången fått sin egna, personliga nummerlapp.

De som ännu inte fått sin personliga nummerlapp kommer så länge få låna nummerlapp på varje träning. Vi kommer sedan göra en kompletteringsbeställning i mitten av december så att fler kan få sin personliga nummerlapp innan jul.

Vi ser massor av positiva effekter av den här presenten till våra aktiva, vi lär varandras namn, vi tränar på att använda nummerlapp och vi skapar också en samhörighet med våra fina klubbfärger på allas nummerlapp.