Klubbkläder Sommar/Vinter – Ny rutin!

Nu är det dags att beställa kläder och vi har ett nytt förfarande mot tidigare. Nytt är att kläderna nu beställs och betalas direkt via Intersports websida. Vinterkläderna som är specialsydda (kategori ’MATCH’) finns bara att beställa fram till den 16 oktober (förlängt!) för leverans kring jul! Övriga kläder (tjocka jackor samt sommarkollektion) kommer finnas tillgängliga året runt och en gång per vecka samlar man ihop beställningar och levererar 7-10 dagar senare. För er info är den blåa dunjackan en ny något tjockare variant än den vi haft tidigare. Vi har även lagt till en parkasjacka för vuxen.

När kläderna är på plats på Intersport får ni information från butiken via sms och hämtar kläderna på Intersports butik i Knalleland.

Summering:

Sommarkläder finns nu alltid tillgängliga via Intersports website, beställningar görs veckovis och leveranstiden är 7-10 dagar.

Vinterkläder finns att beställa mellan 5 oktober och 13 oktober och de hittar ni under kategorin ’MATCH’. Leverans runt jul.

Länk till vår kollektion (gula priser gäller!):

OBS! Missa inte att kläderna under kategori ’MATCH’ finns bara uppe på siten mellan 5-13 oktober!
Gula priser kräver att man loggar in som medlem på Intersport.