Veckans träningsmeny v 15

Det är äntligen dags för MTB premiär med välfyllda måndagskvällar på vår arena!!! Imorgon startar vi upp en härlig MTB säsong tillsammans med start kl 18.00 för alla som har fått sin anmälan till vår MTB vår bekräftad. I den gröna och blåa gruppen är grupperna fulla och där har vi kölistor, maila till om ni vill ställa ert barn på kö. I Lila, röd och svart grupp har vi platser fria för nya cyklister. Denna veckan är allt fokus på våra MTB cyklister som också åker iväg på vårt MTB läger till helgen. På lördag också dags för vår ledar och tränardag. Nästa vecka så startar vi också igång orientering och barmarkssäsongen.
Årets första vårträningsmeny kommer här:
Mån 18.00-19.00 MTB Borås GIF Arena. Grön, Blå och Lila grupp.
Mån 18.00-19.30 MTB Borås GIF Arena. Röd och Svart grupp.
Mån 19.30-20.00 Svart MTB grupp har Körvakväll och Ungdomsstyrelsemöte i stugan efter träningen
Ons 09.00-10.15 65+. Vår nya träningsgrupp för alla 65+ som vill bli starkare och rörligare. Vi blandar mellan utomhus pass och styrkepass i studion. Denna vecka är det inomhus i studion.
Ons 18.00-19.30 MTB Lila, röd och svart MTB grupp. Beep test löpning och Teknikträning på cykel. Ta med löparskor.
Fre 06.00-07.00 Fredagsfys för alla. Månadens cirkelpass i studion. Dusch och frukost i stugan innan man drar mot jobb.
Fre 17.00-18.00 Unga ledare möte. Vi startar upp ett nytt projekt riktat mot unga ledare. Alla ungdomar i åldern 13-19 år som är intresserade av att kunna bli tränare i ung ålder i Borås GIF är välkomna.
Fre-Sön MTB läger i Vallåsen. Vi förbereder oss för en fin MTB säsong tillsammans.
Lör 09.00-15.00 Ledar/Tränardag. Vi har en utbildningsdag för nya och gamla tränare. Läs mer och anmäl dig senast på tisdag den 9/4 på hemsidan. Alla som vill utvecklas mot eller i sin ledarroll i föreningen är välkomna att vara med.
Lör 18.00-21.00 Pizzakväll på GIF. Ungdomar från alla idrotter är välkomna på Pizzakväll på Knektås med olika aktiviteter. Från 8 år och uppåt. Kläder efter väder och vi kommer vara ute en stund med aktiviteter. Klubben bjuder på 🍕
Sön 17.00-18.00 Cirkelträning med Carin. Vi kör styrka i studion tillsammans.

Hoppas vi ses i veckan!