Anmälan om tillgång till Stak- och Cykelstudion 2024

Vi är så glada att kunna bjuda in våra medlemmar i vår stak- och cykelstudio!
Vi har fler möjliga alternativ till att få tillgång till vår studio via nedan anmälningsformulär. Information om regler samt olika alternativ att få tillgång till studion finner du här samt i länken ovanför anmälningsformuläret. Vänligen läs den informationen noga innan du väljer att fylla i nedan formulär!

Alla måste anmäla sig på nytt varje nytt kalenderår. För dig som haft tillgång till studion under 2023 krävs nyanmälan senast 1 april för fortsatt tillgång 2024. Om vi saknar din nyanmälan tas tillgången till studion bort.

Vid valet familj kan du fylla i fler familjemedlemmars namn och mailadress under kommentarerna.

Dina personuppgifter i nedan formulär är för kontroll mot medlemsregister, för upplägg av mail i låssystemet samt namnlistor för aktiviteterna. Därefter slänger vi dessa uppgifter.

INFORMATION OM STUDION

Anmälan om tillgång till Stak- och Cykelstudio 2024