GM 2024 – Avslutningsresan för vintern

Lördag och söndag den 16-17 mars arrangerar Kimstad GOIF Götalandsmästerskapen på skidor. Kimstad ligger ca 3 mil Nordost om Linköping. På lördagen startar de individuella tävlingarna kl 13.30 varför man kan åka upp lördag morgon. Vi har sedan bokat ett gemensamt GIF Basecamp i OK Denselns klubbstuga, bara några kilometer från tävlingsplatsen. Där finns plats att sova på egen madrass eller i några av de sängar som finns där. Självkostnadspris på 170 kr/person och då ingår gemensamt tillagad middag och frukost.

Efter tävlingarna på lördagen äter vi gemensam middag och har lite skönt GIF häng vid biljardbordet eller i den vedeldade bastun. Anmälan till tävlingarna gör man via idrotten online som vanligt men söndagens parstafettlag måste klubben anmäla. Vi försöker fånga upp intresset där under veckan.

Anmälan till boendet gör ni här, senast lördag 9 mars: Anmälan boende Sportadmin

Hoppas vi blir ett stort, härligt GIF gäng på GM. Begränsat antal platser (25 st) på boendet så först till kvarn.