Medlemsavgift 2024 – VIKTIG INFORMATION

Informationen gäller medlemmar i första hand knutna till Knektåsverksamheten samt till våra stödmedlemmar! Separat information kring Sjöbo kommer framöver.

Nu är det hög tid att betala medlemsavgift och betalningsavier kommer att mailas ut torsdagen den 22 februari!
Om du inte får någon avi så saknar vi antingen rätt mailadress till dig eller så var du inte en betalande medlem 2023. Använd nedan formulär för att ge oss rätt uppgifter så kommer vi att skicka en betalningsavi!
I år har vi valt att byta administrativt system till SportAdmin. Tanken med detta system är att göra det lättare för våra medlemmar, men även att förenkla vår föreningsadministration. En förbättring mot tidigare är att du har fler möjliga betalsätt, men det medför också en administrativ avgift på mellan 9-59 kr beroende på beloppet som ska betalas. Alla medlemmar får ett mail (även till vårdnadshavare) med en betalningsavi som man betalar var för sig. Är flera i familjen medlemmar så kan man få alternativet att betala familjemedlemsskap (se info nedan).

>>Viktigt om Familjemedlemsskap<<
Vi har kopplat ihop familjer* med fler än 3 medlemmar (eller om det är två vuxna och en ungdom) för att ge er möjlighet att betala medlems- och aktivitetsavgift för alla med vårt förmånliga familjemedlemsskap (1800 kr). Alla i familjen får fortfarande en avisering, men en i familjen får alternativet att betala familjemedlemsskap. När man väljer att göra det markeras alla i familjen som betalda och de betallänkar som gått ut till övriga familjemedlemmar slutar gälla.
*Man räknas som familj när man bor på samma adress och man kan vara max två vuxna i familjen.

Som stödmedlem så är avgiften du betalar endast en medlemsavgift medan i övriga fall är det en kombinerad medlems- och aktivitetsavgift. Detta ger dig möjlighet att delta i alla sporter som Borås GIF erbjuder.

Väljer du att betala via faktura kommer den utfärdas av det företag som skickar ut aviseringarna vilket innebär att de efterfrågar en kreditupplysning. Vill du undvika kreditupplysning välj ett annat betalningsalternativ.

Digitalt medlemskort och Medlemsapp
Genom att ladda ner SportAdmins medlems-app på din telefon får du bl.a. tillgång till ditt medlemskort och ytterligare funktioner vi kommer använda framöver (kan vara t.ex. allmänna utskick, kallelser, samåkningsfunktion och erbjudanden kopplade till ditt medlemskap).

Ny kontaktinformation
Med anledning av att vi nu delar upp administrationen för respektive sektion har vi ny kontaktinformation till föreningen:

Kontakt Knektås (skidor, MTB, orientering, parasport, skidskytte, padel):

Kontakt Sjöbo (fotboll, gymnastik, linedance, hockey, innebandy, boule):

Fotografering
Vi vill ha möjlighet att publicera bilder på våra medlemmar i våra sociala medier för att visa upp våra aktiviteter i föreningen. Om du inte vill att du eller ditt barn syns här vill vi att ni kontaktar oss via ovan kontaktvägar.

Övrig information om medlemskap och medlemsavgifter finns på vår hemsida: https://www.borasgif.se/medlemskap/

Är du ny medlem? Via denna länk kan nu anmäla dig och få en betalningasavi: NY MEDLEM

Om något inte stämmer på den avisering ni fått så hör gärna av er via ovan mail eller genom att fylla i nedan formulär.

Fil som är bifogad med medlemsavierna finns här: Viktig info Medlemsavgift 2024 Knektås

MEDLEM 2024