Ledarfest Knektås 14 oktober kl 18:30

Vi vill fira alla våra fantastiska ledare i alla våra idrotter på Borås GIF Knektås! Skidtränare, MTB ledare, Skidskytteinstruktör, padeltränare eller orienteringsledare, alla är välkomna till årets ledarfest. Vi välkomnar även de som engagerar sig i arbetsgrupper, styrelse och som under året tagit extra ansvar för vår förenings strävan att skapa Gemenskap-Glädje-Motion!

Ni är ovärderliga för vår verksamhet och vår förenings utveckling och därför är du tillsammans med din respektive välkommen på fest i GIF Stugan fredag den 14 oktober kl 18.30. Vi skall umgås, äta något gott och kanske utmana varandra på ett kul och lekfullt sätt. Klubben bjuder på mat men var och en tar med egen dryck. För att kunna sätta detaljerna i vår festplanering önskar vi er anmälan till kvällen senast den 28 september. Vi hoppas vi ses på årets ledarfest!

Anmälan via nedan formulär senast den 28 september. –> Anmälan stängd
En anmälan per deltagare.

Anmälan till Ledarfest 14 oktober 2022