Sommarstege i Padel

Nu startar vi en sommartävling i padel! Borås GIF:s Sommarstege är en motionstävling för såväl nybörjare som för de som har spelar i några år. Sommarstegen är ett perfekt sätt att få roliga och jämna matcher mot nya lag och lära känna nya spelare.

Ni spelar dubbel och utmanar andra lag som även kan utmana er. Spela hur många matcher ni vill och utmana lag som ligger max tre steg ovanför er i stegen. Det finns bara en stege och i den kan alla delta. Damer, herrar och mixade lag.

Anmälan till sommarstegen 2022 sker via nedan formulär. I anmälan skriver du in lagnamn, lagmedlemmar och mail samt telefonnummer till båda spelarna i laget samt vilken nivå ni befinner er på utifrån herewego’s lista över spelnivåer i padel: https://www.herewego.se/padelresor/padel-nivaer

Spelperiod: 13/6-28/8

Spelplats: Borås GIF Padel Arena

Kostnad: 300kr per lag

Skicka in din intresseanmälan så fort som möjligt, dock senast den 9/6, så återkommer vi med mer information.

–Anmälan stängd via formulär men kan göras med ett mail till

Anmälan till Borås GIF Sommarstege 2022