Inbjudan Extra årsmöte

Vi bjuder härmed in till ett Extrainsatt årsmöte för Borås GIF. Det här gäller hela föreningen och alltså både Knektås- och Sjöboverksamheten. Det här årsmötet är en naturlig följd av det beslut som togs på vårt ordinarie årsmöte i februari där vi beslutade om en ny, tydligare struktur kring våra sektionsstyrelser och en mindre huvudstyrelse för att utveckla vår verksamhet vidare. Det har gjorts ett intensivt jobb i olika arbetsgrupper för att skapa ett utkast till den här nya strukturen som innebär att vi skall besluta om bl a nya stadgar på det här extra årsmötet.

Varmt välkomna till Borås GIF Knektås, onsdagen den 13 december kl 18.00.
Årsmöteshandlingar distribueras till alla anmälda via mail senast söndagen den 10 december. Anmälan till årsmötet görs senast torsdag den 7 via formuläret nedan

Alla medlemmar välkomnas att göra sin röst hörd på årsmötet.

Våra uppdaterade stadgar för 2024 hittar du här:

Stadgar Borås GIF fastställda 2023-12-13

Välkomna önskar Huvudstyrelsen Borås GIF